Responsywne, skuteczne, efektowne

Strony internetowe Lublin

Skup się na swoim celu.
My pomożemy Ci go osiągnąć, dbając o każdy szczegół Twojej strony internetowej.

Czy wiesz, jakiej strony internetowej potrzebujesz?

W pierwszej chwili wszystkie aplikacje internetowe można sprowadzić do określenia „strona internetowa”. Czy jednak wiesz, jakiej strony potrzebujesz, aby spełniała ona Twoje potrzeby i cele biznesowe? 

Weźmy na przykład trzy firmy z Lublina. Innej strony internetowej będzie wymagała mała, jednoosobowa firma, która zajmuje się fotografią ślubną, innej producent napojów, który chce rozpocząć promocję swojego nowego produktu, a jeszcze innej drukarnia, która chciałaby oferować swoje usługi nie tylko lokalnie, w Lublinie i okolicach ale także online, dla klientów z Polski i nie tylko. Powód? Każdy z wymienionych biznesów charakteryzuje się innym procesem sprzedażowym tak więc cele realizowane przez firmy poprzez stronę powinny być różne.

Dlatego też, jeśli do końca nie masz pewności, którą opcję wybrać, z przyjemnością podpowiemy Ci, na co zwrócić uwagę. Wiele cennych informacji możesz znaleźć poniżej. Jeśli jednak chcesz poznać naszą rekomendację konkretnie dla Twojego biznesu, po prostu skontaktuj się z nami.

Czym wyróżnia się profesjonalna strona internetowa?

Profesjonalnie wykonane strony internetowe charakteryzują się przede wszystkim estetycznym wyglądem oraz funkcjonalnością. Dzięki dobrze zaprojektowanej strukturze oraz atrakcyjnej szacie graficznej, strony te zachęcają do odwiedzin i spędzenia na nich większej ilości czasu. W przypadku firm z Lublina, z którymi najczęściej mamy do czynienia, takie strony internetowe mogą stanowić ważne narzędzie marketingowe, pozwalające na dotarcie do szerokiego grona odbiorców.

Funkcjonalność to kolejna ważna cecha profesjonalnych stron internetowych. Dzięki przejrzystemu układowi oraz intuicyjnemu nawigowaniu, użytkownik łatwo znajdzie na stronie potrzebne mu informacje lub produkty. Ponadto, dobrze zaprojektowana strona powinna być responsywna, co oznacza, że jej wygląd i układ elementów automatycznie dostosowują się do rozmiaru ekranu urządzenia, z którego korzystamy.

Profesjonalne strony internetowe powinny być także zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek tak, by były lepiej widoczne w wynikach wyszukiwania. W przypadku firm z Lublina, dobrze zoptymalizowana strona www może przyciągnąć potencjalnych klientów z regionu oraz zwiększyć wiarygodność przedsiębiorstwa w oczach użytkowników.

Oprócz tych cech, strony www powinny być przede wszystkim bezpieczne i posiadać odpowiednie certyfikaty oraz zabezpieczenia chroniące dane użytkowników. Te aspekty są szczególnie ważne szczególnie w przypadku sklepów internetowych lub serwisów, gdzie użytkownicy są zobowiązani do podawania swoich danych osobowych lub płatniczych.

CZYTAJ WIĘCEJ
Zaufało nam już ponad 200 firm z Lublina, Polski i zagranicy.
Wyceń bezpłatnie swój projekt.

Realizacja strony internetowej jak zakup nowego samochodu

Wyobraź sobie teoretyczną sytuację: chcesz kupić samochód i wchodzisz do salonu samochodowego, w którym znajdują się wszystkie modele wszystkich marek samochodów na świecie (swoją drogą musimy przyznać, że taki salon musiałby być dość sporych rozmiarów ;)). Czy widząc handlowca, zaczniesz rozmowę z nim od słów: “Dzień dobry, chcę kupić samochód” i na tym zakończy się Twoja wypowiedź? Hm, chyba nie do końca - byłaby to raczej zbyt ogólna informacja.

Dokładnie tak samo jest z tworzeniem stron internetowych. Wchodząc do takiego “salonu” (na przykład u nas, w Lublinie), masz do wyboru landing page’e, sklepy internetowe, firmowe strony www, rozwiązania dedykowane i wiele, wiele innych rozwiązań a mnogość wariantów dla każdego rozwiązania jest praktycznie nieskończona. Koszty ich realizacji także są bardzo zróżnicowane. Dlatego też, podobnie jak w przypadku samochodów, przed konkretną decyzją, powinnaś/powinieneś zastanowić się, do jakich celów potrzebujesz nowej strony www. 

Gdy poznasz odpowiedź na te kluczowe pytanie, zrozumiesz, która z poniższych opcji będzie dla Ciebie tą najlepszą. 

I właśnie wtedy powinniśmy porozmawiać - gdy opiszesz nam swoje cele, my wskażemy Ci najlepsze opcje, które je zrealizują. Dokładnie jak w salonie samochodowym!

Jakie rodzaje stron internetowych dostępne są na rynku?

Strony www typu Landing Page

Uruchamiasz kampanię promocyjną dla konkretnych grup docelowych? Startujesz z nowym produktem lub usługą w Lublinie i chcesz zweryfikować ile osób będzie zainteresowanych? Ten rodzaj strony internetowej służy właśnie takim celom!
Landingi są specjalnymi stronami, na które trafiają potencjalni przyszli użytkownicy Twojego nowego produktu. To na nie najczęściej kierowany jest ruch z akcji marketingowych. 

Strony landingowe charakteryzują się sporą liczbą sekcji Call To Action (wezwań do działania) oraz dużym naciskiem na prezentację atutów produktów.

Każdy wdrażany przez nas landing jest w pełni edytowalny. Oznacza to, że w dowolnym momencie będziesz miał/-a możliwość zmiany treści, danych kontaktowych, mediów czy wzbogacenia strony www o kolejne podstrony.

Informacyjne i wizytówkowe strony www

Jeśli prowadzisz małą firmę, np. prowadzisz salę zabaw dla dzieci w Lublinie, zapewne chcesz pokazać światu, jak działacie, jak wygląda Twój lokal oraz jak dotrzeć do Twojej firmy. Wizytówkowe strony internetowe są doskonałym sposobem na prezentację takich informacji.

W ramach takiego projektu Klient najczęściej decyduje się na stworzenie kilku podstawowych podstron, formularza kontaktowego, galerii zdjęć i mapy lokalizacji. Strona internetowa ma tutaj już swoją strukturę, można wyodrębnić kilka adresów URL, gdzie każda może zawierać niezależną treść edytowalną z poziomu systemu zarządzania treścią (CMS).

W przypadku tego typu stron internetowych dodatkowymi funkcjami często są sekcje materiałów do pobrania czy kalendaria wydarzeń. Dla tego typu modułów dobrym pomysłem często okazuje się zarządzanie eventami w oddzielnej zakładce panelu administracyjnego. Wtedy jednak strona internetowa staje się powoli już zalążkiem strony korporacyjnej.

Blogi i strony www marek osobistych

Nawet najładniejsza strona internetowa, bez odwiedzających ją użytkowników, nie jest wiele warta. Prowadzenie strony internetowej w branżach o dużej liczbie konkurentów jest procesem - tak, aby nieustannie wzmacniać widoczność serwisu w wynikach popularnych wyszukiwarek. Dlatego też decydując się na stworzenie strony internetowej dla firmy z Lublina, warto zastanowić się także o jednoczesnym uruchomieniu modułu blogowego, by od samego początku być postrzeganym jako eksperci w branży.

Ten rodzaj strony internetowej jest zazwyczaj dość rozbudowany jeśli chodzi o warstwę treści. Odznacza się dużą ilością informacji o autorze bloga, a także posiada oddzielne wpisy / treści wideo, najczęściej uporządkowane według oddzielnych kategorii czy tagów.

Jest to bardzo dobre rozwiązanie dla Klientów, które chcą wykreować swój wizerunek jako autorytetu w danej branży a mieć możliwość szybkiej prezentacji swoich osiągnięć czy realizacji.

Korporacyjne strony internetowe

Jeśli wizytówkowa strona internetowa przestaje spełniać Twoje wymagania (bo na przykład prowadzisz firmę budowlaną, stworzyłeś stronę www dla mieszkańców Twojego osiedla w Lublinie i brakuje Ci miejsca, gdzie możesz udostępniać im informacje i dokumenty online), rozważ przygotowanie korporacyjnej strony internetowej.

Strony tego typu są jednymi z najbardziej rozbudowanych wersji stron internetowych. Na stronach tego typu często pojawia się dość złożona struktura podstron, specjalne strefy klienta z dostępem do materiałów dla klientów, oddzielne moduły rekrutacyjne, materiały do pobrania i formularze dedykowane dla oddziałów i wiele innych elementów. Jeśli więc zależy Ci na automatyzacji obsługi klienta czy optymalizacji procesów, strony internetowe tego typu są odpowiedzią na Twoje potrzeby, niezależnie od branży.

Serwisy korporacyjne przygotowujemy tak, by były reponsywne i gotowe na ekspansję Twojej firmy na rynki zagraniczne. Oznacza to, że w dowolnym momencie możemy bezproblemowo aktywować kolejne wersje językowe, umożliwiając Ci poszerzenie grupy docelowej o kolejne rynki. Nie zapominamy także o optymalizacji pod SEO - w końcu widoczność Twojego serwisu jest kluczem sukcesu w Internecie.

Dedykowane aplikacje internetowe

Ten konkretny produkt cyfrowy dość często nie ma wiele wspólnego z tradycyjną stroną internetową. O ile zazwyczaj w rozwiązaniach tego typu istnieją podstrony znane ze stron wizytówkowych czy korporacyjnych, to zdecydowaną większość stanowią niestandardowe moduły, nieobecne na “zwykłych” stronach internetowych. 

Dedykowane aplikacje internetowe, oprócz warstwy informacyjnej, oferują także dodatkowe integracje z zewnętrznymi narzędziami a także dokładnie odwzorowują procesy zachodzące w firmie. Dlatego też wymagają zupełnie innego podejścia niż wszystkie opisane wcześniej strony internetowe - głównie dlatego, że ich zadaniem jest wierne odwzorowanie działań firm w świecie offline na świat wirtualny. To właśnie dlatego projekty tego typu realizowane są iteracyjnie, w określonych cyklach (np. co 2 tygodnie) tak, by po każdym etapie móc zaplanować kolejny. Dzięki temu zmiany w procesach w Twojej firmie mogą być płynnie przekładane na to, jak działacie w Internecie.

Sklepy internetowe (e-commerce)

Podobnie jak w przypadku dedykowanych aplikacji, nie jest to standardowy rodzaj strony internetowej. Jej głównym zadaniem jest sprzedaż produktów – fizycznych lub cyfrowych.

Przeniesienie sprzedaży do internetu poprzez wdrożenie rozwiązań e-commerce niesie za sobą szereg korzyści: automatyzację procesu sprzedaży, redukcję kosztów, działanie 24h na dobę. Dzięki rozmaitym integracjom, możesz zaoferować swoje usługi w zewnętrznych serwisach aukcyjnych, porównywarkach i portalach ogłoszeniowych. Wszystko to w wygodnej formie - online - poprzez kilka kliknięć.

Sklepy internetowe wyróżniają się przede wszystkim bardzo rozbudowanym zapleczem i licznymi integracjami zewnętrznymi – z usługami kurierskimi, płatniczymi czy systemami magazynowymi. Dzięki naszemu doświadczeniu masz gwarancję, że opracowane przez nas sklepy będą intuicyjne, szybkie i niezawodne.

MVP (Minimum Viable Product)

Załóżmy, że planujesz uruchomienie nowego startupu IT w Lublinie (lub dowolnym innym mieście). Chcesz bardzo szybko zweryfikować swój pomysł ale nie masz w pełni dopiętego budżetu na wszystkie zaplanowane funkcje. Co robić? Czekać i zbierać fundusze?

Tworząc nowy startup internetowy, głównym zadaniem twórcy jest jak najwcześniejsze zweryfikowanie słuszności pomysłu. Dlatego też często osobie, która chce nam powierzyć realizację przedsięwzięcia proponujemy wystartowanie z wersją MVP produktu – czyli stroną internetową/aplikacją dedykowaną o minimalnym zestawie cech kluczowych dla jego kontrahentów tak, aby serwis spełniał swoje zadanie i jednocześnie pomógł zweryfikować słuszność realizacji pomysłu.

Tworząc MVP, skupiamy się na dostarczeniu tylko takich funkcji, które są niezbędne do zaspokojenia konkretnych potrzeb Twojej grupy docelowej. Jeśli pomysł chwyci, prace możemy przekuć w dalsze tworzenie pełnoprawnej aplikacji dedykowanej. Jeśli nie, wówczas koszt przygotowania wersji MVP jest zauważalnie mniejszy niż w przypadku stworzenia pełnoprawnej aplikacji i rozpoczęcia promocji.

Prev
Next

Jak tworzymy strony internetowe?
Skorzystaj ze sprawdzonego procesu

Skorzystaj z naszego sprawdzonego procesu tworzenia stron internetowych. Zaufały nam dziesiątki firm z Lublina i wielu innych lokalizacji.

Mapa myśli

Krok 1. Zebranie informacji o stronie www i ustalenie zakresu projektu

Jest to moment, gdy Ty, jako Klient, zgłaszasz się do nas z potrzebą stworzenia strony. W zależności od tego, jak precyzyjne informacje otrzymamy od Ciebie na wstępie, wyślemy Ci do uzupełnienia brief projektowy lub umówimy się na wywiad telefoniczny celem doprecyzowania założeń. Często taka rozmowa wystarczy nam aby precyzyjnie wycenić projekt.

Jeśli jednak strona internetowa okazuje się bardziej złożona lub jest bardziej postrzegana przez nas jako dedykowana aplikacja internetowa, proponujemy spotkanie w dogodnym dla Ciebie terminie – w Lublinie, dowolnym innym mieście lub online.

Zdarzają się także strony, których specyfikacja jest tak rozbudowana, że możemy zaproponować Ci płatne warsztaty projektowe, w ramach których opracujemy zakres prac, podpowiemy możliwe rozwiązania i podejmiemy wspólnie decyzje co do kluczowych modułów i harmonogramu prac. Na przestrzeni lat takie warsztaty wielokrotnie pozwoliły nam znacznie skrócić proces wdrożenia strony internetowej o co najmniej kilka miesięcy.

Krok 2. Wycena strony internetowej

W chwili, gdy zdefiniujemy już wspólnie zakres prac, przystępujemy do wyceny Twojej strony www. Dzięki naszemu wewnętrznemu narzędziu do wycen, jesteśmy w stanie przygotować kompleksowo przygotowaną ofertę nawet w kilka godzin. Zazwyczaj jednak na przygotowanie wyceny potrzebujemy do 2 dni roboczych. Następnie umówimy się z Tobą aby omówić przygotowaną wycenę. Dokumenty będące podstawą wyceny Twojej strony internetowej otrzymasz w pliku PDF (ogólną oferta) oraz w pliku XLS. Dostęp do wyceny otrzymasz także w wersji online (szczegółową z rozpisanymi zadaniami i ich pracochłonnością).

Po zaakceptowaniu wyceny, otrzymasz od nas dostęp do wewnętrznego narzędzia, w którym prowadzić będziemy nasze prace projektowe. Dzięki temu na każdym etapie prac masz pełen wgląd w aktualny stan prac.

Wszystkie realizowane przez nas zadania mają osobne estymacje czasowe i kwotowe. Decyzję o tych modułach, które chcemy realizować w danej chwili, podejmujemy razem z Tobą.

Krok 3. Projektowanie strony internetowej (opcja)

Krok ten podzielony jest na dwa zasadnicze zadania: przygotowanie makiet UX/UI strony internetowej oraz opracowanie projektu graficznego strony internetowej.

W pierwszym z nich przygotowujemy rozwiązanie bazujące jedynie na symbolach odwzorowujących prawdziwe elementy (np. symbole przycisków, obrazów, map, itp.), tworząc niejako wizualizację poszczególnych podstron oraz sposoby poruszania się docelowego użytkownika po stronie internetowej.

Tak opracowany projekt interfejsu, po jego zatwierdzeniu przez Ciebie przekształcamy w docelowy projekt graficzny. W zależności od potrzeb, na tym etapie wdrożenia strony internetowej posługujemy się materiałami dostarczanymi przez klienta, zdjęciami z banków zdjęć lub tworzymy materiały we własnym zakresie.

Na tym etapie dbamy przede wszystkim o to, aby projekt był maksymalnie czytelny i przyjazny w odbiorze dla klienta końcowego a także by był spójny z Twoją identyfikacją wizualną.

Krok 4. Programowanie strony internetowej

Po zakończeniu prac graficznych (lub dostarczeniu przez Ciebie gotowego projektu), nasz zespół programistów przystępuje do prac wdrożeniowych Twojej strony internetowej. Przygotowane grafiki zostają odpowiednio pocięte, a zastosowanie niezawodnych i nowoczesnych technologii sprawia, że Twoja strona interaktywna staje się szybka, intuicyjna, efektowna i bezpieczna.

Podczas wdrożenia Twojej strony internetowej dbamy o dopracowanie szczegółów tak, by strona osiągała jak najlepsze wyniki w Google Page Speed, wspomagając tym samym realizowane oddzielnie prace nad pozycjonowaniem SEO.

Każda z przygotowanych przez nas stron internetowych wyróżnia się łatwością w rozbudowie. Dzięki elastycznym sekcjom, możliwe jest łatwe dodanie kolejnych elementów strony a dzięki dopracowanej architekturze, możliwe jest łatwe rozbudowanie projektu o kolejne języki czy zewnętrzne integracje.

Standardem w naszej pracy jest także dostosowanie stron internetowej w wersji responsywnej - dopasowującej się do wymiarów urządzenia, z którego korzystasz.

Krok 5. Testowanie wdrożenia i optymalizacja strony na serwerze testowym

Na podstawie lat wdrożeń stron internetowych wiemy, że nawet najlepsze projekty można zoptymalizować a nawet najlepsi programiści mogą popełnić błędy. Dlatego też nasi testerzy, specjaliści od SEO i serwerów pracują wspólnie, aby jeszcze na etapie wdrożenia przygotować możliwie najlepszą wersję proponowanej strony internetowej. Dopiero tak przetestowana wersja strony trafia do Twojej akceptacji.

Same testy realizujemy na kilka sposobów. Przy stosunkowo prostych stronach internetowych kluczową rolę odgrywają testerzy manualni, których zadaniem jest wychwycenie potencjalnych błędów w działaniu lub wyświetlaniu się serwisu.

Jeśli serwis posiada dużo bardziej skomplikowaną logikę, wówczas dodatkowo kładziemy nacisk na testowanie automatyczne - tak, by mieć pewność, że kolejne zmiany w ramach rozwoju projektu nie wpłynęły negatywnie na istniejące już moduły.

Krok 6. Publikacja strony internetowej

Mając zielone światło, publikujemy przygotowaną i przetestowaną stronę na docelowym serwerze. W chwili publikacji dbamy o to, aby konfiguracja produkcyjna umożliwiała nam pełen monitoring zdarzeń w serwisie.

W zależności od tego, czy posiadasz swój własny hosting, weryfikujemy możliwości wdrożeniowe a następnie dostosowujemy konfigurację do bieżących wymagań.

Dodatkowo, dbamy o to, by serwis już od początku spełniał wymagania Core Web Vitals - wiemy bowiem, że szybkość wczytywania serwisu często jest głównym czynnikiem, który decyzuje o porzuceniu strony lub pozostaniu na niej.

W ramach dodatkowych prac SEO generujemy sitemapę serwisu internetowego oraz zgłaszamy stronę do zaindeksowania w Google, aby jak najszybciej pojawiła się w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu, już od początku istnienia, serwis zyskuje na widoczności.

Krok 7. Monitorowanie i utrzymanie strony internetowej

Publikacja strony internetowej nie jest ostatnim krokiem, jaki dla Ciebie zrealizujemy. Wiemy, że o ile samo wdrożenie nowej strony internetowej jest bardzo istotnym elementem, o tyle nasza współpraca nie powinna się na nim kończyć.

Oprócz standardowej gwarancji na 12 miesięcy, w ofercie usług dodatkowych mamy także wsparcie powdrożeniowe, obsługę SEO czy monitoring aplikacji tak, byś po wdrożeniu mógł/mogła spać spokojnie.
 

Zaufali nam

Strony internetowe Lublin - przykłady

Kilka przykładów projektów, z których jesteśmy dumni

Serwis internetowy Komisji Nadzoru Finansowego

UX Design & Frontend development

Technologie: JS, SASS, Adobe XD

Strona internetowa marki OneMillion

UX Design, Modelowanie 3D, Frontend development, backend development

Technologie: Figma, Blender, WordPress, ThreeJS, SCSS

Serwis internetowy i system szkoleniowy ELPRO

Full Stack Development, UX Design, DevOps

Technologie: Symfony, WordPress, VueJS, Figma, RabbitMQ

Sklep internetowy marki Hauster

Full Stack development & UI Design

Technologie: WordPress (WooCommerce), Figma, VueJS

Dedykowany serwis e-commerce Labilab

Full Stack Development, UI Design, DevOps

Technologie: Symfony, VueJS, RabbitMQ, Figma

Zaufało nam już ponad 200 firm z Lublina, Polski i zagranicy.
Wyceń bezpłatnie swój projekt.

Strony Internetowe Lublin - FAQ

Czy tworzycie strony internetowe tylko w wybranych miastach?

Nie, nasze projekty realizujemy dla klientów z całego świata. Wśród naszych klientów znajdują się zarówno startupy ale także znane osobistości świata sportu, czołowe firmy z branży nieruchomości czy instytucje państwowe.

Zobacz, w jakich miastach tworzymy nasze strony internetowe

Ile kosztuje roczne utrzymanie strony internetowej?

Cena uzależniona jest od kilku czynników. Podstawową kwestią jest posiadanie własnej domeny pod którą dostępny będzie Twój serwis internetowy. Jeśli jej nie posiadasz, możemy ją zarejestrować i nią zarządzać. Koszt takiej domeny zaczyna się od kilku/kilkunastu złotych rocznie. Kolejna kwestia to serwer. Tu ceny uzależnione są od parametrów ale dla prostych stron można znaleźć oferty już od kilkuset złotych rocznie. Obecnie niezbędne jest także zainstalowanie certyfikatu SSL na stronie. Można to zrobić bezpłatnie, jednak chcąc zwiększać zaufanie do strony, należy dokonać zakupu certyfikatu. Koszt od około stu złotych rocznie.

Mam projekt graficzny. Czy mogę go u Was wdrożyć?

Naturalnie tak. Jeśli tylko Twój projekt spełnia kryteria responsywności i dobrego UX, z przyjemnością go wdrożymy.

Mam pomysł na stronę internetową ale nie wiem czy da się ją zrealizować. Co robić?

W takiej sytuacji skontaktuj się z nami celem omówienia projektu. Jeśli jest to pomysł jeden na milion, możemy podpisać umowę NDA przed przystąpieniem do rozmów. Zapoznając się z Twoim pomysłem określimy, które elementy Twojego planu są osiągalne a które mogą stanowić wyzwanie (np. na skutek przepisów prawa) i warto byłoby poszukać alternatywy.

Ile podstron maksymalnie mogę stworzyć w ramach strony internetowej?

Nasz CMS pozwala na tworzenie dowolnej liczby podstron w określonych przez Ciebie językach. Nie ma tu tak naprawdę żadnych ograniczeń.

Rozpoczynam działalność. Czy mogę najpierw stworzyć prostą stronę internetową a później ją rozbudować?

Oczywiście, to świetny pomysł! Jeśli nie jesteś pewny/pewna, że Twój biznes jest skazany na sukces, idealnym rozwiązaniem będzie stworzenie prostej wizytówki, dzięki której pojawisz się w Internecie. Nie musisz od razu tworzyć kompleksowego portalu internetowego. Dzięki zastosowaniu sprawdzonego CMSa, możemy rozbudowywać Twoją stronę internetową proporcjonalnie do rozwoju Twojej firmy.

Zarezerwuj spotkanie icon Zarezerwuj spotkanie