Case study

Wsparcie kreatywne dla UMCS

Potrzeba

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie to największa uczelnia publiczna w Polsce po wschodniej stronie Wisły prowadząca kształcenie na 11 Wydziałach w Lublinie oraz Wydziale Zamiejscowym w Puławach. Chcąc trafić do jak największej grupy młodych osób uczelnia potrzebowała wsparcia kreatywnego przy tworzeniu między innymi materiałów promocyjnych, kampani rekrutacyjnych, folderach i ulotkach z ofertą kształcenia.

Cele projektu

Nasza współpraca z UMCS zaczęła się w 2015 roku, od projektu promocyjnego uniwersyteckich kursów językowych i przerodziła się w stały suport wizualny, który trwa do dzisiaj. Przy kreowaniu wizerunku uczelni staramy się dotrzeć do docelowej grupy odbiorców stosując zawsze świeże i nowoczesne rozwiązania wizualne. Ze względu na dużą ilość wydziałów i kierunków, uczelnia potrzebuje stałego wsparcia w zakresie tworzenia nowych materiałów promocyjnych, folderów i broszur z ofertą kształcenia, ulotek wydziałowych, kreacji graficznych na specjalne eventy takie jak drzwi otwarte, kampanie rekrutacyjne, konkursy aż po support w zakresie social media, gadżety i produkty do sklepiku uniwersyteckiego. Ponadto we współpracy z UMCS wykonaliśmy wiele projektów do różnego rodzaju druku, plakaty, roll-up’y, billboardy, ścianki wystawiennicze, naklejki i wiele innych. W październiku 2020 roku rozpoczęliśmy również pracę nad Systemem Identyfikacji Wizualnej Wewnętrznej uniwersytetu. Wierzymy, że przy współpracy z UMCS projektowane przez nas materiały w najwyższym stopniu spełniają oczekiwania przyszłych studentów i pomagają wybrać im odpowiedni kierunek swojej przyszłości.

Branding

  • Projekt Systemu Identyfikacji Wizualnej Wewnętrznej
  • Logo Design
  • Księga Systemu Identyfikacji Wizualnej Wewnętrznej
  • Tworzenie meteriałów identyfikacji wizualnej t.j. wizytówki, papiery firmowe, teczki, koperty, oklejenia samochodu

Product Design

  • Zapewnienie pełnej i systematycznej realizacji materiałów promocyjnych do druku m.in. broszury, foldery, ulotki wydziałowe, kalendarze
  • Kreacja graficzna materiałów na specjalne eventy, konkursy, uroczystości
  • Projekty 3d
  • Tworzenie key visuali

Wsparcie i utrzymanie

  • Grafiki do Social Media
  • Kampanie rekrutacyjne w Polsce i zagranicą

System Identyfikacji Wizualnej Wewnętrznej

W październiku 2020 roku podjęliśmy się realizacji Systemu Identyfikacji Wizualnej wewnętrznej dla Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Pracę rozpoczęliśmy od ustalenia motywu wiodącego i przygotowania kilku różnych kocnepcji. Po opracowaniu wersji finalnej kreacji rozpoczęliśmy pracę nad tworzeniem księgi systemy idnetyfikacji. Księga Systemu Identyfikacji Wizualnej Wewnętrznej UMCS przedstawia rozwiązania graficzne wszystkich metod implementacji oznakowania systemu

kierowania ruchem na terenie UMCS. SIWW ma na celu ułatwienie szybkiej identyfikacji lokalizacji, pozwalając na bezpromlemową orientację w terenie. Przedstawione rozwiązania graficzne są zaprojektowane w zwięzły, czytelny oraz zrozumiały sposób, niestwarzający problemu z interpretacją przekazywanej treści, eliminujący tym samym niepewność co do wyboru właściwej drogi, a co za tym idzie wpływający na dobre samopoczucie odbiorców informacji.

Mapa miasteczka akademickiego

W ramach tworzenia Systemu Identyfikacji Wizualnej Wewnętrzen UMCS zaprojektowaliśmy również nową mapę miasteczka akademickiego. Mapa zawiera łącznie trzydzieści ilustracji budynków wydziałów, instytutów, domów studenckich i innego typu zabudowań, które odwzorowują ich faktyczny wygląd. Ponadto zaprojektowaliśmy topografię miasteczka z nazwami ulic, legendą, oznaczneiami rowerów miejskich.

Broszury informacyjne

Ważnym elementem przy współpracy z Uniwersytetem Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie jest regularna współpraca przy tworzeniu nowych broszur informacyjnych, folderów biznesowych, przewodników i wielu innych wielostronicowych materiałów do druku. Wraz z nowymi projektami opracowujemy nową kreację graficzną utrzymując nowoczesny i świeży styl. Dużą wagę przywiązujemy również do tego, by treści i najistotniejsze informacje były rozmieszczone w sposób najbardziej czytelny i przejrzysty dla odbiorcy.

Ulotki wydziałowe

UMCS prowadzi kształcenie na 11 Wydziałach w Lublinie oraz Wydziale Zamiejscowym w Puławach, na 80 kierunkach studiów oraz blisko 250 specjalnościach. Co roku proponują kandydatom nowe ścieżki kształcenia oraz ulepszają dostępną już ofertę za pomocą unikalnych i praktycznych specjalizacji. My natomiast co roku staramy się opracować nową kreację graficzną 12 ulotek wydziałowych prezentującą kandydatom zawsze aktualną ofertę kształcenia.

Wsparcie kreatywne

Przy współpracy z UMCS zrealizowaliśmy również wiele projektów kreatywnych promujących różne wydarzenia uniwersyteckie, gadżetów, nadruków na ubrania i akcesoria, wlepek i wiele więcej.

Social Media

Systematycznie wspieramy również UMCS w tworzeniu wizerunku przyszłych kampanii rekrutacyjnych, drzwi otwartych, kampanii rekrutacyjnych prowadzonych za granicą, webinarów, wirtualnych spotkań online ze studentami.

Drzwi Otwarte

Key visual opracowany na potrzeby Drzwi Otwartych w 2020 roku. W ramach kampanii przygotowaliśmy szereg materiałów promujących wydarzenie.
Drzwi Otwarte

Wirtualne Drzwi Otwarte

Ze względu na pandemię koronawirusa Drzwi Otwarte w 2020 roku zostały odwołane i przeniesione do “sieci”, a uczelnia potrzebowała wsparcia w opracowaniu nowego key visuala na potrzeby wirtualnych drzwi otwartych.
Wirtualne Drzwi Otwarte

Kampanie Rekrutacyjne prowadzone za granicą

Na UMCS studiuje ponad 1800 cudzoziemców reprezentujących blisko 50 krajów świata.
Kampanie Rekrutacyjne prowadzone za granicą

Kampanie rekrutacyjne

UMCS co roku proponuje kandydatom nowe ścieżki kształcenia oraz ulepszoną dostępną już ofertę za pomocą unikalnych i praktycznych specjalizacji - my pomagamy w tworzeniu nowych i świezych rozwiązań kreatywnych promujących nowe kierunki.
Kampanie rekrutacyjne
Prev
Next

Kursy językowe UMCS

W lipcu 2015 mieliśmy przyjemność pracować z Uniwersytetem Marii Curie-Skłodowskiej nad projektem promocyjnym uniwersyteckich kursów językowych. Cała kampania jest prowadzona pod hasłem: Ułóż swoją przyszłość. Naszym głównym zadaniem było przygotowanie koncepcji oraz kreacja motywu wiodącego. Zaprojektowaliśmy również na bazie key visuala serię materiałów promocyjnych.
Rezultat
"Ich zespół pracuje nad tym, aby rozumieć klienta i jego potrzeby".
Opinia o usłudze wsparcia graficznego

Mateusz Woźniak

Poland Branch Manager at CBC

Potrzebujesz wsparcia w marketingu?

Napisz do nas, doradzimy i przygotujemy bezpłatną ofertę.

Zarezerwuj spotkanie icon Zarezerwuj spotkanie