Case study

Być jak Tony Stark w świecie kryptowalut

Potrzeba

Misją OneMillion jest popularyzacja, adaptacja i poszerzanie wiedzy na temat wykorzystania walut cyfrowych w codziennym życiu. Dokonują tego tworząc obszerny ekosystem, złożony z profesjonalnych podmiotów z branży kryptowalut, oprogramowania, marketingu oraz branży finansowej. OneMillion dostarcza użytkownikom unikalne narzędzia i niezbędną wiedzę do funkcjonowania w świecie cyfrowych walut. Innowacyjność działań oraz ogromny ich zakres wymogły na marce uspójnienie wizerunku oraz pokazanie odbiorcom w unikatowy sposób nie tylko czym marka OneMillion jest, ale także tym czym zamierza być.

Cele projektu

Podstawowym zadaniem projektu było stworzenie nowej strony internetowej: efektownej, zaawansowanej technologicznie i spójnej z tożsamością oraz charakterem OneMillion. Chcieliśmy wyróżnić markę jako kreatywnych innowatorów z wielkimi ambicjami. Zadaniem serwisu jest podkreślenie ogromu i rozmachu działań Klienta, zaciekawienie i zainintrygowanie - ma być niczym Tony Stark, ale w świecie kryptowalut. W trakcie prac doszliśmy również do wniosku o konieczności poddania liftingowi logo oraz usystematyzowaniu identyfikacji wizualnej marki. Chcieliśmy uniknąć niespójności i jeszcze mocniej podkreślić charakter OneMillion. Wraz z wizualnymi modyfikacjami konieczne stało się zapewnienie wsparcia kreatywnego we wszystkich bieżących działaniach promocyjnych marki w tym m.in. przygotowaniu materiałów do druku, materiałów video i animacji oraz grafik przeznaczonych do serwisów społecznościowych.

Strony i aplikacje internetowe

  • Stworzenie unikatowego konceptu nawiązującego do charakteru marki
  • Wykorzystanie zaawansowanych technologii
  • Pokazanie rozmachu z jakim działa One Million
  • Spójność z identyfikacją wizualną marki

Branding

  • Lifting logo
  • Usystematyzowanie identyfikacji wizualnej
  • Wskazanie motywów wiodących

Wsparcie i utrzymanie

  • Zapewnienie pełnej i systematycznej realizacji materiałów graficznych oraz do wykorzystania wewnętrznego
  • Stworzenie animacji na potrzeby filmów i social media

Strona internetowa

Na etapie poznawania potrzeb Klienta zaproponowaliśmy trzy różne koncepcje kreatywne o różnym stopniu skomplikowania i pracochłonności. OneMillion szybko uświadomił nas o swoich ambicjach i rozmachu przedsięwzięcia wybierając najbardziej pracochłonną koncepcję trójwymiarowego ringu, rozszerzoną o

wiele nowych pomysłów! W centrum modelu miało znaleźć się miasto do którego użytkownik może wejść i dowolnie go przemierzać. Pomysł był naprawdę ciekawy, ale i trudny do realizacji, zwłaszcza od strony optymalizacyjnej. Po kilku modyfikacjach konceptu postanowiliśmy spróbować.

Testy wydajnościowe

W pierwszej kolejności umówiliśmy się na tzw Sprint Zero, który miał na celu sprawdzenie na jak dużo możemy sobie pozwolić. Przygotowaliśmy uproszczony model 3d i testowaliśmy pod kątem obciążeniowym różne przeglądarki.

Ring

Pozytywny test w sprincie zero zaowocował kolejnym etapem budowania docelowego modelu ringu OneMillion.

Rozbudowa serwisu

Koncepcja strony ewoluowała w trakcie prac. Efektowny landing page marki postanowiliśmy rozszerzyć i zbudować pełnowymiarową stronę internetową. W tym celu stworzyliśmy podstrony dla wszystkich elementów ekosystemu OneMillion, dodaliśmy blog oraz oddzielną stronę kontaktową.

Logo OneMillion i jego założenia

Lifting logotypu wraz z z opracowaniem kompleksowej identyfikacji wizualnej

Istotny problem, który występował w pierwotnej wersji logotypu to jego krój pisma. Jego wąska odmiana sprawiała, że wyglądał nieco przestarzale i był mało atrakcyjny dla odbiorcy docelowego. Przy projektowaniu postanowiliśmy wybrać geometryczny i nowoczesny krój pisma jakim jest “Zona Pro” w wersji SemiBold.

Ostatnią istotną zmiana było zmodyfikowanie tagline’u. W pierwotnej wersji znaku był on umieszczony już poza całą konstrukcją znaku co sprawiało wrażenie przypadkowości i zmniejszało jego czytelność w przypadku bardzo małych rozmiarów. W odświeżonej wersji znajduje się on już w obszarze konstrukcji logotypu, dzięki czemu jest bardziej czytelny i zdecydowanie lepiej prezentuje się na materiałach graficznych.

Logotyp OneMillion składa się z symbolu graficznego - sygnetu oraz częsci typograficznej. Konstrukcja sygnetu jest zaprojektowana na kształt pionowego okręgu, który symbolizuje ekosystem oparty na własnej walucie cyfrowej - MONx. Część typograficzną stanowi nazwa Marki oraz tagline. OneMillion to nie tylko największa na świecie świecie platforma handlowa,, to kompletny ekosystem różnych platform, dlatego też tagline został zaprojektowany w taki sposób, aby można było tworzyć kolejne wersje platform zachowująć spójność.

Support kreatywny i programistyczny

Lifting logotypu wraz z z opracowaniem kompleksowej identyfikacji wizualnej

Potrzebujesz wsparcia programistycznego?

Jeśli spodobał Ci się sposób, w jaki pracujemy, daj nam znać! Z przyjemnością przygotujemy darmową wycenę, którą otrzymasz w ciągu 2 dni roboczych.

Zarezerwuj spotkanie icon Zarezerwuj spotkanie