Potrzeba
Cele projektu
Rozwiązanie Mits
Marka miała wypracowany zarys tożsamości wizualnej: logo i kolorystykę oraz precyzyjny charakter tego, czym chcą być. Ten dobrze zdefiniowany zestaw cech, wartości i wizji firmy pozwolił jej sprawnie i stosunkowo łatwo przejść przez etap odkrywania marki.
Wraz z Łukaszem – CEO w sunscrapers przeprowadziliśmy sesję, w której ustaliliśmy, że marka sunscrapers musi prezentować się i utożsamiać z ambicją i profesjonalizmem, pokazać amerykański sposób myślenia, a jednocześnie postawić na frajdę z procesu wdrożenia i łatwość współpracy. Ponadto ważne było, aby nie odstawać całkowicie od obecnego wizerunku.
Rezultat
Łukasz Karwacki
CEO, Co-Founder w Sunscrapers
Potrzebujesz podobnej realizacji?
Pomożemy zrealizować Twój pomysł, uzyskaj bezpłatną wycenę już w 2 dni robocze.