![](/uploads/media/630x/01/51-sunscrapers_image.webp?v=1-0)
![sunscrapers-1.jpg](/uploads/media/sulu-400x400-inset/09/49-sunscrapers-1.webp?v=1-0)
Potrzeba
Cele projektu
Rozwiązanie Mits
Marka miała wypracowany zarys tożsamości wizualnej: logo i kolorystykę oraz precyzyjny charakter tego, czym chcą być. Ten dobrze zdefiniowany zestaw cech, wartości i wizji firmy pozwolił jej sprawnie i stosunkowo łatwo przejść przez etap odkrywania marki.
Wraz z Łukaszem – CEO w sunscrapers przeprowadziliśmy sesję, w której ustaliliśmy, że marka sunscrapers musi prezentować się i utożsamiać z ambicją i profesjonalizmem, pokazać amerykański sposób myślenia, a jednocześnie postawić na frajdę z procesu wdrożenia i łatwość współpracy. Ponadto ważne było, aby nie odstawać całkowicie od obecnego wizerunku.
![sunscrapers-2.jpg](/uploads/media/compressed/08/48-sunscrapers-2.webp?v=1-0)
![sunscrapers-3.jpg](/uploads/media/compressed/07/47-sunscrapers-3.webp?v=1-0)
![sunscrapers-4.jpg](/uploads/media/compressed/04/44-sunscrapers-4.webp?v=1-0)
![sunscrapers-5.jpg](/uploads/media/compressed/05/45-sunscrapers-5.webp?v=1-0)
![sunscrapers-6.jpg](/uploads/media/compressed/06/46-sunscrapers-6.webp?v=1-0)
Rezultat
![identyfikacja-wizualna-lublin-4](/uploads/media/sulu-100x100/05/225-identyfikacja-wizualna-lublin-4.webp?v=1-0)
Łukasz Karwacki
CEO, Co-Founder w Sunscrapers
Potrzebujesz podobnej realizacji?
Pomożemy zrealizować Twój pomysł, uzyskaj bezpłatną wycenę już w 2 dni robocze.