Wsparcie i utrzymanie

Wsparcie powdrożeniowe

Publikacja strony to niezwykle ważne wydarzenie na osi działalności firmy. Nareszcie, po okresie wytężonej pracy i tygodniach pieczołowicie opracowywanych strategii, przedsiębiorca może zaprezentować swoją ofertę o wiele szerszemu gronu odbiorców. Łącząca ze sobą miliony użytkowników sieć internetowa została podbita, a przyszłość firmy maluje się w barwach sukcesu. Jedyne co przedsiębiorcy pozostało, to spokojne oczekiwanie na rosnące zainteresowanie prezentowaną przez niego ofertą i zwiększające się z dnia na dzień zyski. Tak właśnie mogłoby pomyśleć wielu. Jak to jednak wygląda w rzeczywistości?

Współpraca z nami to nie tylko projekt

Zespół Mits od wielu lat świadczy profesjonalne usługi tym, którzy poszukują optymalnych rozwiązań dla swojego biznesu. Nasza działalność to lata bogate w najróżniejszego rodzaju projekty. Zdobyte dzięki nim doświadczenie dziś pozwala nam służyć fachową wiedzą i praktycznym podejściem każdemu zwracającemu się do nas Klientowi.

Oprócz profesjonalnej realizacji serwisów internetowych i zaawansowanych aplikacji e-commerce nasz zespół oferuje również fachowe doradztwo. Obsługiwani przez nas Klienci mogą liczyć na wsparcie na każdym etapie - zarówno podczas omawiania wstępnych oczekiwań, jak i już po zakończeniu etapu wdrażania projektu. Co zatem mamy do zaoferowania tym, którzy postanowili nam zaufać?

Wdrożenie strony zakończone. Co dalej?

Bogaci w wieloletnie doświadczenie jesteśmy świadomi, że Klient może poczuć się przytłoczony ogromem nowych, dostarczonych mu w ramach usługi możliwości. Dlatego też, gdy cały proces projektowania i wdrażania strony www lub dowolnego innego produktu cyfrowego zostanie zakończony, chcemy dalej służyć wiedzą i pomocą naszym Partnerom. W ramach realizowanych przez nas projektów oferujemy dwunastomiesięczną gwarancję na wdrożenie.

Jako specjaliści w swojej dziedzinie jesteśmy świadomi, że w miarę użytkowania aplikacji Klient może odkrywać jej kolejne, wymagające ulepszenia obszary. Dlatego też w ramach usługi wsparcia powdrożeniowego oferujemy dostępność naszego zespołu w preferowanym przez Klienta wymiarze godzinowym. Zapewniamy w ten sposób naszym Partnerom priorytetowy dostęp do serwisu, a co za tym idzie, odpowiedź na ich potrzeby w możliwie jak najkrótszym czasie.

Na życzenie Klienta świadczymy również usługi dodatkowe, takie jak szkolenie pracowników firmy z zarządzania nowo utworzonym produktem. Jednak na tym nasze wsparcie się nie kończy.

Wsparcie powdrożeniowe dla naszych Klientów. Co oferujemy?

Aby zmaksymalizować dostęp do naszych usług, oferujemy także pomoc z zakresu Service Level Agreement, co gwarantuje naszym Klientom dostępność programistów z ustalonym wcześniej czasem reakcji na zgłoszenie. W tym celu korzystamy z najpopularniejszych na rynku narzędzi do zarządzania tego rodzaju komunikatami. Dzięki temu nie tylko możemy działać szybko, ale też w przejrzysty sposób prezentować Klientowi postęp prac nad poszczególnymi realizowanymi przez zespół zadaniami. Na jakie wsparcie mogą zatem liczyć nasi partnerzy?

Dedykowany opiekun wdrożonego systemu

Chyba każdy miał okazję mierzyć się z sytuacją, w której zwracał się do dostawcy usługi z konkretnym problem, jednak od chwili samego zgłoszenia do jego rozwiązania mijało niepokojąco dużo czasu. Częstą przyczyną takiej sytuacji nie jest sam problem, ale droga, którą Klient musi przebyć, by do jego rozwiązywania rzeczywiście przystąpiono. Skąd taka procedura?

Łącząc się z ogólnym działem obsługi klienta, raczej nie mamy wpływu na to, z kim przyjdzie nam prowadzić rozmowę. Bardzo prawdopodobne jest również, że nasza sprawa nie zostanie rozwiązana podczas jednego połączenia. Jaki jest tego skutek? Za każdym razem konieczne będzie przedstawienie tego samego problemu kolejnym konsultantom. Nie tylko spowolni to cały proces naprawczy, ale też spowoduje w poszukującym wsparcia Kliencie w pełni zrozumiałą frustrację.

Aby uniknąć podobnych sytuacji i zapewnić naszym partnerom maksymalny komfort korzystania ze świadczonych przez nas usług, każdy podjęty przez zespół Mits projekt otrzymuje dedykowanego opiekuna. Wyznaczony specjalista zna doskonale sprawę swojego Klienta, dzięki czemu jest w stanie reagować na jego potrzeby niemalże natychmiast, bez konieczności tworzenia jego profilu od podstaw.

Monitorowanie aplikacji

Podobnie jak w przypadku strony internetowej, premierowa odsłona aplikacji nie jest końcem, a jedynie początkiem drogi, jaką firma podejmuje w cyfrowym świecie. Lata doświadczeń i liczne projekty pokazały nam, że oczekiwania internautów rosną z roku na rok, co obliguje usługodawcę do ciągłego udoskonalania oferowanego przez niego produktu.

Aby zaspokoić potrzeby użytkowników aplikacji, zespół projektowy Mits oferuje usługę, jaką jest monitorowanie aplikacji. Taka forma kontroli pozwala na wychwytywanie ewentualnych słabych punktów produktu i ich natychmiastową eliminację. Dzięki temu nasi Klienci mogą być pewni, że system, z którym pracują, jest w pełni sprawny i umożliwia im dostęp do wszystkich zawartych w nim funkcji.

Testy obciążeniowe

Chyba każdy doświadczył uczucia irytacji, związanego z niemożnością połączenia się z wybraną przez siebie stroną internetową. Jeśli problem pojawił się raz, byliśmy w stanie wybaczyć dostawcy taki przykry incydent. Jeśli jednak komunikat o niedostępności serwisu pojawia się regularnie, zwłaszcza związany ze zbyt dużą liczbą aktywnych użytkowników, raczej zaczniemy rozglądać się za jego mniej zawodną alternatywą. Jak zatem zapobiec utracie zaufania końcowego odbiorcy usługi?

Nasz zespół oferuje swoim Klientom przeprowadzanie specjalnie opracowanych testów obciążeniowych. Ich przebieg odzwierciedlać ma zachowanie systemu podczas jego użycia w warunkach odpowiadających rzeczywistym. W tym celu tworzone są specjalne scenariusze, których uruchomienie pozwala programistom na weryfikację poprawności reakcji testowanego systemu. Takie działanie daje możliwość kontrolowania wydajności i nieustannego ulepszanie oprogramowania, co skutkuje eliminacją najbardziej prawdopodobnych awarii.

Cykliczne testy automatyczne

Niemniej ważnym elementem wchodzącym w skład usług SLAcykliczne testy automatyczne. Na podstawie uzyskanych w ich trakcie wyników, możemy dokładnie określić, czy ustalone przez nas początkowe cele zostały zrealizowane. Kiedy przyda się skorzystanie z testów automatycznych?

Tego rodzaju testy sprawdzają się w przypadku, gdy chcemy zweryfikować wydajność systemu, a także jego zachowanie podczas konkretnego obciążenia, w tym także jego przeciążenia. Automatyzacja daje gwarancję, że każda z przeprowadzonych prób będzie oparta na tych samych założeniach. To z kolei pozwoli nam zweryfikować, czy i w jaki sposób wprowadzone ewentualne zmiany wpłynęły na zachodzące w ramach systemu procesy.

Niewątpliwą zaletą takiego rozwiązania jest skrócenie czasu, jaki konieczny jest do przeprowadzenia podobnego testu w tradycyjnej formie manualnej. Do jego realizacji konieczne jest wielogodzinne zaangażowanie wieloosobowego zespołu programistów.

Zarządzanie i administracja serwerami

Nawiązujący współpracę z zespołem Mits mogą skorzystać nie tylko z naszej wiedzy, ale także z oferowanej przez nas usługi administracji serwerami. W jej ramach Klienci otrzymują przestrzeń serwerową gwarantującą sprawne działanie eksploatowanego przez nich oprogramowania. Stałe monitorowanie usługi pozwala na zoptymalizowanie zarówno wykorzystania zasobów serwera, jak i czasu odpowiedzi zlokalizowanej na nim aplikacji.

Korzystanie z naszych serwerów to też dostęp do błyskawicznej pomocy zespołu programistów, którzy bez problemu dotrą do danych aplikacji w przypadku wystąpienia ewentualnej awarii. Zamieszczony na serwerach Mits backup, to również gwarancja przywrócenia wszystkich istotnych danych.

Wsparcie powdrożeniowe projektu. Czy to rzeczywiście potrzebne?

Takie pytanie może zadać sobie każdy, kto zdecydował się na prowadzenie aktywnej działalności w internecie. I choć wydawać by się mogło, że najtrudniejsze zadanie jest już za nami i zespół specjalistów nie będzie nam już potrzebny, warto dokładnie przeanalizować korzyści płynące z ich dalszego udziału w realizowanym projekcie. Co zatem zyskują Klienci Mits, którzy kontynuują współpracę z nami już po zamknięciu etapu wdrożeniowego? Przedstawmy to w krótkim podsumowaniu. Wsparcie powdrożeniowe Mits to:

  • przypisany opiekun Klienta odpowiadający na wszelkie dotyczące Klienta kwestie
  • natychmiastowa reakcja na pojawiające się na ewentualne awarie
  • specjalnie zaprojektowane zautomatyzowane testy wydajnościowe i obciążeniowe
  • przestrzeń na zewnętrznych serwerach
  • monitorowanie wdrożonej aplikacji
  • stały dostęp do narzędzi poprawiających wydajność systemu
  • obsługa i korekta projektów wykonanych przez innych usługodawców

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat usługi wsparcia powdrożeniowego i tego, co nasz zespół może Ci zaoferować, napisz do nas lub zadzwoń.

Jeśli potrzebujesz zespołu programistów, napisz do nas

Zarezerwuj spotkanie icon Zarezerwuj spotkanie