Nasz zespół, oprócz profesjonalnej realizacji serwisów internetowych, zaawansowanych aplikacji e-commerce, oferuje fachowe doradztwo. Klienci, z którymi współpracujemy, nigdy nie są pozostawieni sami sobie: przygotowujemy dla nich analizę niezbędnych prac, przedstawiamy plan i harmonogram wykonywanych zadań oraz komunikujemy się na każdym etapie projektu.
Wdrożenie strony zakończone. Co dalej?
Gdy cały proces projektowania i wdrażania strony www (lub dowolnego innego produktu cyfrowego) został zakończony, Klient ma prawo czuć się przytłoczony ogromem funkcjonalności, jakie zostały przygotowane w ramach usługi. Jesteśmy świadomi, że naszą wiedzą powinniśmy służyć naszemu partnerowi zarówno na etapie tworzenia jak i po zakończeniu projektu.
W ramach realizowanych przez nas projektów cyfrowych oferujemy dwunastomiesięczną gwarancję na wdrożenie. Dodatkowo, na życzenie Klienta, wprowadzamy dodatkowe usługi polegające na szkoleniu pracowników firmy z zarządzania nowo utworzonym produktem. Jesteśmy świadomi także faktu, że w miarę użytkowania aplikacji Klient uświadamia sobie o kolejnych elementach, które może usprawnić. Dlatego też w ramach usługi wsparcia powdrożeniowego oferujemy dostępność naszego zespołu w zadeklarowanym przez Klienta wymiarze godzinowym. Gwarantujemy w ten sposób, że nasz partner traktowany jest priorytetowo a jego potrzeby jesteśmy w stanie realizować w możliwie krótkim czasie.
Oferujemy także dodatkowe usługi SLA, które gwarantują dostępność programistów z ustalonym wcześniej czasem reakcji na zgłoszenie. W tym celu korzystamy z najpopularniejszych na rynku narzędzi do zarządzania zgłoszeniami. Pozwalają one w przejrzysty sposób prezentować postęp prac nad poszczególnymi zadaniami.
Pozostałe usługi realizowane w ramach wsparcia powdrożeniowego:
- dedykowany opiekun
- monitorowanie aplikacji
- testy obciążeniowe
- cykliczne testy automatyczne
- administracja serwerami
i wiele innych.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat usługi wsparcia powdrożeniowego, napisz do nas lub zadzwoń.