Case study

Utrzymanie zdrowia, siły i witalności

Potrzeba

Nadmiar obowiązków, brak czasu oraz postępujący proces starzenia się społeczeństwa sprawiają, że trudno każdemu z nas dbać o zachowanie odpowiedniej siły i witalności. Produkty tworzone przez markę Hauster są odpowiedzią na potrzeby codziennej diety. Z pomocą starannie wyselekcjonowanych surowców i nowoczesnych procesów technologicznych tworzą i oddają w Wasze ręce preparaty, które cieszą się uznaniem. Marka Hauster jest obecna na rynku od 2014 roku, ich misją jest dostarczanie naturalnych i skutecznych rozwiązań farmaceutycznych, które wspomagają utrzymanie zdrowia, siły i witalności. Za cel stawiają sobie troskę o zadowolenie, zaufanie i lepszy komfort życia każdego pacjenta, a my wierzymy, że przyczyniamy sie w dążeniu do ich celu!

Cele projektu

Nasza współpraca z marką Hauster zaczęła sie w 2016 roku, od projektu logotypu marki, a przerodziła w stały support wizualny jak i developerski, który trwa do dzisiaj. Przy kreowaniu wizerunku marki staramy się pokazać, że Hauster to firma dostarczająca wysokiej jakości preparaty, które wspomagają codzienne utrzymanie zdrowia, siły oraz witalności, te natomiast cieszą się uznaniem i zaufaniem lekarzy, farmaceutów oraz przede wszystkim pacjentów. W dotychczasowych działaniach dla marki realizowalismy projekty i wdrożenia serwisów internetowych, brandingów, projektów opakowań, materiałów promocyjnych do druku, trójwymiarowych wizualizacji, animacji i wielu innych. Wierzymy, że przy współpracy z Hausterem mamy wpływ na to, że oferowane przez nich produkty w najwyższym stopniu spełniają oczekiwania Klientów.

Branding

  • Logo Design
  • Identyfikacja wizualna marki
  • Podstawa księga znaku

Wsparcie i utrzymanie

  • Zapewnienie pełnej i systematycznej realizacji materiałów promocyjnych do druku m.in. etykiety, broszury, foldery, opakowania
  • Branding nowopowstających marek produktowych
  • Projekty 3d oraz wizualizacje produktów
  • Animacje promocyjne

Strony i aplikacje internetowe

  • projekt UX sklepu internetowego
  • Projekt i wdrożenie Hauster Store
  • Dedykowane funkcjonalności: grupy rabatowe, sieci dystrybutorow
  • Support programistyczny i asysta techniczna powdrożeniowa

Początki współpracy

Na pierwotnym etapie w 2016 roku główną potrzebą klienta było stworzenie logotypu dla firmy rozwijającej się na rynku suplementów diety oraz ochrony zdrowia. Zaraz po zrealizowaniu tego

zadania zaczęliśmy pracę nad pierwotną stroną hauster.pl a następnie prace skoncentrowaliśmy nad zaprojektowaniem poszczególnymi produktów marki Hauster.

Główne produkty

W serii produktów głównych znalazły się: Renostav®, Renostav Active®, Homocyne, Sellesto®, Nervena®, Viscort oraz Magnez B6. Aby podkreślić indywidualny charakter dla każdego stworzyliśmy logotyp oraz Key Visual, nawiązujący do zastosowania danego suplementu.

Spójność produktów

Dla zachowania spójnego przekazu zaprojektowaliśmy serie etykiet z zachowaniem jednolitego layoutu. Układ poszczególnych elementów na etykiecie jest niezmienny, natomiast każdy produkt ma przypisany indywidualny gradient składający się z dwóch kolorów oraz logotyp. Całość dopełnia tło przechodzące z gradientu w biel. Dla podkreślenia klasy produktów etykiety drukowane są na srebrnej foli z miejscowych białym poddrukiem. Dzięki temu gradienty oraz logotypy zyskały kolor metaliczny, mieniący się pod wpływem światła.

Suplementy kolejną serią produktów

Berberyna, Mniszek Lekarski, Witamina C 1000 oraz Witamina C z różą. Ze względu na to, że te produkty nie posiadają indywidualnych nazw oraz logotypów przy projektowaniu zachowaliśmy spójny layout a każdy z nich ma przypisany indywidualny gradient.

Sklep internetowy

Na początku 2020 roku współpraca z marką Hauster zaowocowała stworzeniem sklepu Hauster® Store w zupełnie nowej odsłonie. Głównymi celami redesingu była poprawa użyteczności serwisu, w szczególności zwiększenie przejrzystości interfejsu, dzięki czemu ulepszyliśmy czytelność prezentowanych treści oraz uprościliśmy proces zakupowy.

Minimalistyczny design ukierunkowany na prezentację produktów, podobnie jak zastosowane powszechne wzorce projektowe e-commerce pozwalają z łatwością odnaleźć się użytkownikowi w sklepie. Ważnym celem było również przyspieszenie działania sklepu - w szczególności na urządzeniach mobilnych.

Czysty i schludny design

Redesign sklepu internetowego zakładał osiągnięcia kilku najważniejszych celów: - Przyspieszyć działanie sklepu - Ułatwić maksymalnie użytkownikom przechodzenie przez proces zakupowy - Zmniejszyć ilość porzucanego kosztyka w lejku zakupowym - Przedstawić produkty w czystej i jasnym designie, który pozwoli świeżym renderom błyszczeć Prace projektowe trwały półtora miesiąca.
Czysty i schludny design

Nowe funkcje

Poza pracami User Experience pozwalającym zwiększyć konwersję wdrożyliśmy nowe lub poprawiliśmy funkcjonalności ułatwiające realizację celów biznesowych, m.in.: - przygotowaliśmy serwis do integracji z zewnętrznym systemem hurtowym - stworzyliśmy rozwiązania umożliwiające prezentację wariantów i rodzin produktów - ułatwiliśmy obsługę zamówień dzięki dedykowanym rozwiązaniom
Nowe funkcje
Prev
Next

Potrzebujesz wsparcia w budowie sklepu internetowego?

Zarezerwuj spotkanie icon Zarezerwuj spotkanie