PHOTO ALBUMS BY LABLIAB
Labilab to firma poligraficzna, działająca w obszarze druku offsetowego, cyfrowego oraz ploterowego. Marka, posiadając unikalne w skali kraju maszyny drukarskie, zdecydowała się poszerzyć swój asortyment o personalizowane produkty. Oprócz standardowych materiałów drukowanych takich jak ulotki, foldery czy teczki, Labilab chciał także wkroczyć na rynek klienta detalicznego, poszerzając ofertę o fotoksiążki, albumy i inne personalizowane produkty. W chwili nawiązania współpracy, firma posiadała stronę internetową oraz aplikację mobilną. Nie spełniały one jednak celów stawianych przez właścicieli spółki.
Najważniejszym celem stawianym przez Labilab było uproszczenie obsługi zamówień albumów i fotoksiążek w ciągu 3 miesięcy - Klient chciał mieć działający produkt w okresie przedświątecznym. Dotychczasowe rozwiązania nie były stabilne, a sposób ich obsługi odbiegał od standardów przyjętych w rozwiązaniach e-commerce. W trakcie warsztatów ustaliliśmy, że kluczowe będzie przeorganizowanie panelu administracyjnego, upraszczając tym samym procedurę zamówień i skracając czas potrzebny na jego realizację. Dodatkowo, jako dodatkowy cel wyznaczono możliwość nawiązywania współpracy z influencerami, których zadaniem byłaby promocja marki w Internecie. Z naszego punktu widzenia ważne było także znacząco poprawić design serwisu, ponieważ poprzednia wersja opierała się o komponenty bootstrap 3 i przez to współczynnik odrzuceń był bardzo wysoki.
Po przeanalizowaniu istniejącego rozwiązania, określiliśmy główne zadania do zrealizowania w pierwszych trzech miesiącach prowadzenia projektu. Zdecydowaliśmy, że kluczowe będzie zaprojektowanie nowego designu strony oraz przepisanie wszystkich komponentów na nowo tak, aby możliwa była automatyczna realizacja obsługi zamówień po stronie administracyjnej.
Wyzwanie, choć nie było proste, udało się zrealizować a potencjalny klient miał możliwość zamawiania produktów już pod koniec listopada.
Po dopracowaniu wersji webowej, w styczniu 2020 przyszedł czas na wdrożenie aplikacji mobilnych pod iOS oraz Android. Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie narzędzi hybrydowych ze względu na krótkie terminy przeznaczone na development oraz potrzebę uruchomienia w pełni działających aplikacji. Po zakończeniu tego etapu, po dzień dzisiejszy realizowana jest obsługa supportowa, w ramach której stale dopisujemy nowe funkcjonalności.
Jeśli spodobał Ci się sposób, w jaki pracujemy, daj nam znać!
Z przyjemnością przygotujemy darmową wycenę,
którą otrzymasz w ciągu 2 dni roboczych.
Something went wrong
Probably Charles broke
something.
Please try again. Sorry!