Pozycjonowanie stron (SEO)

Pozycjonowanie w Lublinie.
Zadbaj o wysokie pozycje swojej firmy w popularnych wyszukiwarkach.
Zwiększ swoją widoczność w Internecie!

Pozycjonowanie strony internetowej to proces.

Szereg powiązanych ze sobą, pozornie niewielkich czynności sprawia, że Twoja strona staje się coraz bardziej popularna w wynikach wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe.

Widoczność z kolei przekłada się na zdecydowanie większy ruch na Twojej stronie.

Wysoka pozycja na pożądane przez Twój biznes frazy kluczowe, połączona z odpowiednio przemyślaną strukturą strony internetowej to zdecydowana poprawa konwersji i sprzedaży.

Pozycjonowanie jest dość długim procesem ale jednocześnie daje długotrwałe efekty. W odróżnieniu od kampanii SEM, dobrze wypozycjonowana strona może być widoczna w Google na kluczowe frazy nawet w najbardziej konkurencyjnych branżach przez długi czas.

Nie musisz wydawać setek tysięcy złotych na kampanie, które zaraz po zakończeniu odetną większość Twojego ruchu.


Łącząc pozycjonowanie lokalne i globalne, Twoja firma osiągnie przewagę nad konkurencją i stanie się pierwszym wyborem użytkowników korzystających z podpowiedzi w Internecie.

Pozycjonowanie zapewnia te i wiele innych, długofalowych korzyści, które nie są możliwe do osiągnięcia innymi metodami. 
Skontaktuj się z nami aby bezpłatnie skonsultować możliwości pozycjonowania Twojej strony.

bg

Usługi oferowane w ramach SEO

Jak możemy pomóc Twojej firmie być lepiej widoczną w internecie?

Zanim zaczniemy działać, wykonamy szczegółową analizę Twojej strony. Dzięki temu dokładnie zobaczymy, co wymaga poprawy, jakie są mocne strony, a gdzie tracisz potencjalnych klientów. Sprawdzimy też, jakie frazy wyszukują Twoi odbiorcy i jak na ich tle wypada konkurencja. To pozwoli nam zaplanować skuteczne działania dopasowane do Twoich potrzeb.

Nikt nie lubi czekać na wolno ładujące się strony - ani klienci, ani Google. Zajmiemy się techniczną stroną Twojej witryny: przyspieszymy jej działanie, sprawimy, że będzie dobrze wyświetlać się na telefonach i tabletach, a także uporządkujemy jej strukturę. Te zmiany nie tylko poprawią pozycje w wyszukiwarce, ale też sprawią, że więcej osób zostanie na Twojej stronie.

Pomożemy Ci stworzyć treści, których szukają Twoi potencjalni klienci. Przygotujemy teksty, które odpowiedzą na ich pytania i pokażą Twoją ekspercką wiedzę. Zadbamy też o to, by były one dobrze widoczne w Google. Możemy też ulepszyć istniejące treści tak, by lepiej pracowały na sukces Twojej firmy.

Sprawimy, że informacje o Twojej firmie pojawią się w wartościowych miejscach w internecie. To nie tylko poprawi pozycje w wyszukiwarce, ale też zwiększy zaufanie do Twojej marki. Zadbamy o to, by linki do Twojej strony pojawiały się naturalnie i budowały jej autorytet.

Jeśli obsługujesz klientów lokalnie, sprawimy, że łatwiej Cię znajdą. Zadbamy o Twoją wizytówkę w Google, pozytywne opinie i widoczność w lokalnych wynikach wyszukiwania. Twoja firma będzie się wyświetlać, gdy potencjalni klienci z okolicy będą szukać Twoich usług.

Sprawimy, że Google lepiej zrozumie zawartość Twojej strony. Dodamy specjalne oznaczenia, dzięki którym Twoje treści mogą wyświetlać się w postaci rozszerzonych wyników z dodatkowymi informacjami, gwiazdkami czy cenami. To zwiększy szansę, że użytkownik kliknie właśnie w Twój wynik.

Nie tylko sprowadzimy ruch na Twoją stronę, ale też zadbamy o to, by przekładał się on na realne korzyści. Przeanalizujemy, jak użytkownicy poruszają się po stronie i co możemy zmienić, by więcej z nich zostawało Twoimi klientami.

Regularnie pokażemy Ci, jak zmieniają się pozycje strony i ruch z wyszukiwarki. Przygotujesz przejrzyste raporty pokazujące postępy. Za każdym razem też doradzimy, jakie kolejne kroki warto podjąć, by osiągnąć jeszcze lepsze efekty.

Jeśli chcesz, by Twój zespół lepiej rozumiał zasady SEO, przeprowadzimy praktyczne szkolenie. Pokażemy, na co zwracać uwagę przy tworzeniu treści, jak sprawdzać podstawowe wskaźniki i dbać o widoczność strony w wyszukiwarce.

Prowadzisz sklep online? Mamy doświadczenie w zwiększaniu sprzedaży poprzez SEO. Zadbamy o optymalizację kategorii i produktów, poprawimy opisy by były atrakcyjne dla klientów i wyszukiwarek. Wdrożymy najlepsze praktyki techniczne dla e-commerce, zajmiemy się też meta tagami, linkingiem wewnętrznym i filtrowaniem. Twój sklep będzie lepiej widoczny dla osób szukających produktów, które sprzedajesz.

Chcesz dotrzeć do klientów w innych krajach? Pomożemy Ci zaistnieć w zagranicznych wyszukiwarkach. Przeprowadzimy analizę lokalnego rynku, konkurencji i zwyczajów zakupowych. Zajmiemy się tłumaczeniem i adaptacją treści pod dane rynki. Zadbamy o techniczne aspekty pozycjonowania międzynarodowego, właściwe kierowanie treści i budowanie autorytetu Twojej domeny w wybranym kraju.

Potrzebujesz szybkich efektów? Przeprowadzimy skuteczne kampanie reklamowe w Google Ads i mediach społecznościowych. Działania reklamowe świetnie uzupełniają się z SEO, dając zarówno szybkie, jak i długofalowe rezultaty.

Oferujemy różne pakiety współpracy dopasowane do Twoich potrzeb i budżetu. Możesz wybrać kompleksową obsługę lub skupić się na wybranych działaniach. Zawsze przedstawimy Ci przejrzystą wycenę i zakres prac.

Działamy zdalnie z klientami z całej Polski i zagranicy. Dzięki nowoczesnym narzędziom komunikacji i raportowania, możesz wybrać agencję na podstawie kompetencji i oferty, a nie lokalizacji biura.

Kompleksowe wsparcie dla Twojego biznesu w Internecie

Sprawimy, że Twoja strona będzie działać lepiej. Szybka i dobrze zorganizowana strona internetowa to podstawa sukcesu w internecie. Zajmiemy się techniczną stroną, by działała sprawnie zarówno na komputerach jak i telefonach. Uporządkujemy jej strukturę tak, by była przyjazna dla użytkowników i wyszukiwarek.

Przygotujemy treści, które odpowiedzą na pytania Twoich potencjalnych klientów. Pokażemy Twoją ekspercką wiedzę w sposób, który przyciągnie uwagę i zbuduje zaufanie. Zadbamy też, by te treści były dobrze widoczne w wynikach wyszukiwania.

Wiemy, jak sprawić, by Twój sklep był łatwiej znajdowany przez kupujących. Zadbamy o właściwą prezentację produktów, kategorii i opisów. Ułatwimy klientom znalezienie tego, czego szukają - a to przekłada się na większą sprzedaż.

Pomożemy Ci dotrzeć do klientów w innych krajach. Zbadamy lokalny rynek i zwyczaje zakupowe. Zajmiemy się też tłumaczeniem i dostosowaniem treści, by skutecznie trafiały do odbiorców w danym kraju.

Możemy stworzyć dla Ciebie nowoczesną stronę, która będzie nie tylko świetnie wyglądać, ale też dobrze działać i przyciągać klientów. A jeśli masz już stronę - pomożemy ją ulepszyć i dostosować do aktualnych standardów.

Przygotujemy profesjonalne teksty, które budują Twoją markę. Mogą to być artykuły eksperckie, opisy produktów czy wpisy na blog - zawsze dopasowane do Twoich potrzeb i oczekiwań odbiorców.

Oprócz długofalowych działań SEO, możemy też prowadzić kampanie reklamowe w Google i mediach społecznościowych. To świetny sposób, by szybko dotrzeć do potencjalnych klientów.

Możesz wybrać pakiet działań, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom i budżetowi. Zawsze przedstawimy Ci jasny plan działania i koszty. Współpracujemy z firmami z całej Polski i zagranicy - lokalizacja nie ma znaczenia.

Regularnie pokazujemy, jak zmieniają się wyniki i co udało się osiągnąć. Otrzymasz przejrzyste raporty i konkretne informacje o postępach. Zawsze też doradzimy, jakie kolejne kroki warto podjąć.

mits cta tło
bg
Pomożemy zaistnieć Twojej firmie w Internecie.
Napisz do nas i uzyskaj bezpłatną wycenę!
Kliknij i skontaktuj się z nami

Skuteczność pozycjonowania

Aby pozycjonowanie strony w Lublinie było skuteczne i generowało wzrost sprzedaży, należy skupić się na wielu aspektach tworzenia stron internetowych, pozornie ze sobą niezwiązanych. Można je zakwalifikować do optymalizacji off-site (poza stroną) oraz optymalizacji on-site (bezpośrednio na pozycjonowanej stronie). Poniżej przedstawiamy niektóre z nich.

Analiza konkurencji

Skuteczne SEO wymaga przeprowadzenia sprawdzenia konkurencyjności branży, w jakiej chcemy osiągnąć widoczność. Na tym etapie weryfikujemy frazy kluczowe konkurencji, ich widoczność w Google oraz linki z innych stron, kierujące na strony docelowe.

Analiza fraz kluczowych

Sprawdzimy, jakich dokładnie słów i zwrotów używają Twoi potencjalni klienci, szukając usług lub produktów. Przeanalizujemy, które frazy przyniosą Ci najwięcej wartościowego ruchu i mają największy potencjał sprzedażowy. Zbadamy też ich konkurencyjność i trudność pozycjonowania. Dzięki temu będziesz wiedzieć, na których frazach warto się skupić, by dotrzeć do właściwych odbiorców.

Audyt SEO

Dokładnie przeanalizujemy Twoją stronę pod kątem wszystkich elementów wpływających na pozycje w wyszukiwarce. Sprawdzimy zarówno techniczne aspekty, jak i treści oraz linkowanie. Dzięki temu zobaczysz, co działa dobrze, a co wymaga poprawy.

Opracowanie strategii pozycjonowania

Na podstawie wcześniejszych analiz przygotujemy konkretny plan działania. Określimy, jakie zmiany należy wprowadzić i w jakiej kolejności, by osiągnąć najlepsze efekty. Strategia pokaże Ci jasną ścieżkę do lepszej widoczności w wyszukiwarce.

Analiza widoczności w pozycjonowaniu lokalnym

Jeśli działasz lokalnie, sprawdzimy, jak Twoja firma prezentuje się w lokalnych wynikach wyszukiwania. Zbadamy wszystkie elementy wpływające na widoczność w Twojej okolicy i zaproponujemy działania zwiększające zasięg lokalny.

Prev
Next

Do naszych działań wykorzystujemy najlepsze narzędzia i techniki, stosowane w pozycjonowaniu. 
W zależności od potrzeb, korzystamy zamiennie z Google Search Console, Google Keyword Planner, 
Ahrefs, Semrush, Senuto czy Ubersuggest.

Optymalizacja on-site

SEO to nie tylko korzyści, widoczne po wpisaniu kluczowych fraz w wyszukiwarkę. Pozycjonowanie, aby było skuteczne, wymaga dopracowania strony internetowej - zarówno pod kątem wizualnym, użyteczności jak i wydajności. Zadania te realizowane są w ramach optymalizacji on-site.

  • modyfikacje struktury strony / mapy poruszania się po stronie
  • optymalizacja treści - uwzględnienie odpowiednich jakościowo treści, unikanie kanibalizacji słów kluczowych, modyfikacje nagłówków, unikanie duplikowania treści
  • dane strukturalne
  • istnienie atrybutów alt, title i podobnych
  • optymalizacja kodu html
  • poprawna semantyka kodu html
  • wewnętrzne linkowanie na stronie (odnośniki do innych stron, powiązanych termatycznie)
  • optymalizacja adresów URL
  • Zadbanie o responsywność strony internetowej
  • Optymalizacja szybkości ładowania strony internetowej

Optymalizacja off-site - prace do wykonania poza stroną internetową

Optymalizacja off-site to wszystkie działania SEO prowadzone poza Twoją stroną internetową, które mają na celu zwiększenie jej autorytetu i widoczności w wynikach wyszukiwania. Skupia się głównie na budowaniu wartościowych połączeń (linków) prowadzących do Twojej strony z innych miejsc w internecie.

Główne działania w ramach optymalizacji off-site:

  • Budowanie profilu linkowego:
    • Pozyskiwanie naturalnych linków z wartościowych stron
    • Publikacja artykułów gościnnych na branżowych portalach
    • Tworzenie i dystrybucja materiałów PR
    • Współpraca z influencerami i ekspertami branżowymi
  • Działania w social media:
    • Prowadzenie firmowych profili w mediach społecznościowych
    • Udostępnianie i promowanie treści ze strony
    • Budowanie zaangażowanej społeczności
    • Interakcja z użytkownikami i odpowiadanie na komentarze
  • Zarządzanie lokalnymi wizytówkami:
    • Optymalizacja profilu Google Business Profile
    • Dbanie o spójność danych NAP (nazwa, adres, telefon)
    • Zbieranie i zarządzanie opiniami klientów
    • Aktualizacja informacji w lokalnych katalogach
  • Budowanie marki w internecie:
    • Monitorowanie wzmianek o marce
    • Zarządzanie reputacją online
    • Uczestnictwo w dyskusjach branżowych
    • Budowanie rozpoznawalności eksperta w swojej dziedzinie
mits cta tło
bg
Pomożemy zaistnieć Twojej firmie w Internecie.
Napisz do nas i uzyskaj bezpłatną wycenę!
Kliknij i skontaktuj się z nami
Zarezerwuj konsultację (30 min) icon Zarezerwuj konsultację (30 min)