Aplikacje dedykowane

Aplikacje dedykowane – oprogramowanie dostosowane do Twoich potrzeb

Istniejące na rynku Systemy Zarządzania Treścią to przede wszystkim narzędzia umożliwiające tworzenie stron statycznych w określonej strukturze. CMSy oferują także możliwość zarządzania mediami czy aktualnościami a także umożliwiają personalizowanie elementów menu czy formularzy kontaktowych. Co jednak w przypadku, gdy firma prowadzi szkolenia, chce zbierać leady we własnym zakresie lub chce zamieścić na stronie moduł sieci swoich sklepów wraz ze szczegółami dotyczącymi każdego z nich?

Tu do akcji wkraczają aplikacje dedykowane – rozwiązania, które tworzymy ściśle w oparciu o wymagania klienta. W chwili, gdy definiujemy potrzebę stworzenia niestandardowych modułów lub całych systemów, organizujemy warsztaty z Klientem, na których staramy się zrozumieć ideę biznesu oraz procesy, jakie w nim zachodzą. Członkowie zespołu (designerzy, ux-owcy oraz programiści) przeprowadzają wywiad z pomysłodawcą, na podstawie którego tworzona jest specyfikacja założeń projektowych. Ten kluczowy dokument pozwala następnie nakreślić wstępne makiety funkcjonalne. Te dwa kluczowe elementy pozwalają skonfrontować wyobrażenia Klienta na temat planowanego produktu z wizją zespołu odpowiedzialnego za wdrożenie projektu.

Mając nakreślony wspólny kierunek działań, następuje zdefiniowanie zadań na dużo większym poziomie szczegółowości oraz wskazanie zadań priorytetowych. Najczęstszą konsekwencją tych działań staje się określenie MVP – minimalnie działającego produktu, który umożliwia szybkie rozpoznanie, czy projekt ma sens i czy powinniśmy kontynuować prace nad dalszym jego rozwojem.

Przykłady aplikacji dedykowanych

Rozwiązania dedykowane to te moduły, które muszą zostać utworzone według ściśle określonych wytycznych. Przykładami takich rozwiązań, które mieliśmy przyjemność tworzyć są między innymi:

  • Strefy klienta – złożone systemy, pozwalające obserwować historię relacji firmy z klientem, przyjmujące różnego rodzaju zgłoszenia, udostępniające materiały w zależności od uprawnień.
  • Systemy szkoleniowe – systemy online umożliwiające zarządzanie kursami, uczestnikami, certyfikatami, harmonogramami czy materiałami do pobrania. Systemy te potrafią przeprowadzić potencjalnego uczestnika przez cały proces – począwszy od rejestracji, przez płatność, odbycie szkoleń aż po otrzymanie certyfikatu i ocenę satysfakcji
  • Marketplace’y – rozwiązania aukcyjne oraz platformy sprzedażowe agregujące setki sprzedawców, pozwalające użytkownikowi na zakup produktów od różnych sprzedawców w ramach jednego koszyka płatności.
  • Dedykowane serwisy sprzedażowe – systemy umożliwiające stworzenie i zamówienie materiałów poligraficznych w oparciu o kreatory online (w aplikacjach mobilnych i webowych). Systemy te wyposażone są w narzędzia afiliacyjne oraz programy lojalnościowe, umożliwiają także automatyczne naliczanie wynagrodzenia za sprzedaż poszczególnym handlowcom.
  • Systemy faktoringowe
  • Boty w aplikacjach społecznościowych
  • Serwisy promocyjne z wykorzystaniem urządzeń mobilnych

Powyższe przykłady to jedynie część realizacji, których byliśmy autorami. Jeśli i Ty potrzebujesz podobnych rozwiązań (a może zupełnie innych?) – napisz do nas i porozmawiajmy!

Jeśli logo Twojej firmy było stworzone w MS Paint, napisz do nas

Strony internetowe Lublin

Something went wrong

Probably Charles broke something.
Please try again. Sorry!