Siedziba KNF
W 2017 roku Komisja Nadzoru Finansowego odświeżała gruntowanie swój wizerunek wprowadzając nową identyfikację wizualną. Oprócz nowego logotypu, instytucja zdecydowała się na przeprojektowanie serwisu internetowego. Jako Mits, byliśmy częścią tego projektu.
Najważniejszym celem nowego serwisu było uspójnienie layoutu z powstającym rebrandingiem marki KNF oraz zaprojektowanie usługi maksymalnie użytecznej, przejrzystej oraz dopasowanej do szerokiego spektrum odbiorców. Dlatego też potrzebne było przygotowanie wariantów serwisu dla osób słabo i niedowidzących.
Projekt strony KNF rozpoczęliśmy od serii warsztatów z Klientem, które miały za zadanie wskazać kierunki redesignu. Na podstawie dostarczonych danych analitycznych, person oraz merytorycznych wskazówek zbudowaliśmy architekturę serwisu. Udało się nam ustalić, że kluczem jest łatwy dostęp do Listy Ostrzeżeń Publicznych, możliwość pozyskiwania bieżących aktualności, a także szybki dostęp do szkoleń prowadzonych przez KNF. Bardzo istotne było również stworzenie serwisu przystępnego dla osób słabo i niedowidzących, zgodnych z wszystkimi standardami WCAG. Posiadając cele zaprojektowaliśmy makiety, dzięki którym zweryfikowaliśmy możliwość ich realizacji.
Nowy redesign serwisu KNF nawiązuje bezpośrednio do przeprowadzonego rebrandingu. Zastosowana typografia i kolor podkreślają powagę instytucję, maja budować zaufanie wobec marki. Jasne i czytelene elementy interfejsu w pełni realizują pierwotne założenia projektu.
Jeśli spodobał Ci się sposób, w jaki pracujemy, daj nam znać!
Z przyjemnością przygotujemy darmową wycenę,
którą otrzymasz w ciągu 2 dni roboczych.
Something went wrong
Probably Charles broke
something.
Please try again. Sorry!